ROCK & ROLL

Kass uppdatering igår, I know! Jag var nämligen med Fella hemma hos henne ute på vishan! Sjukt roligt hade vi. Vad vi gjorde som var så roligt vet jag egentligen inte! Eller jo, vi ritade och så slutade det med att jag, Fella och hennes mamma satt och tävlade vem som skrev finast med fel hand. Gissa vilka som fuskade!? Och gissa vem som var så trög att den inte märkte?:( hahaha.
Jag kom nyss hem från skolan så nu sitter jag och dricker varm choklad! Snart ska jag bege mig mot Nyfors för att hämta ut mina kläder som har kommit från HM. Jag är förväntansfull!
Och jag är jätte förväntansfull inför imorgon, men jag hinner inte berätta om det nu, så om ni kikar in senare så ska jag berätta vad som sker, en ledtråd är min rubrik! Fniss och fnuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-11-12 @ 22:18:53
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0