PS. I LOVE YOU

Idag har jag varit sjukt duktig ska ni veta! Började med att jag gick upp runt tio och började städa. Mamma hade lovat mig att om jag städade lägenheten, och moppade golven så skulle hon bjuda mig på We will rock you- biljetten. (Den kostar 800 så det var ju bara att göra det, vem vill inte spara så mycket pengar liksom?) När jag hade städat klart så tog jag och älskling oss en promenad. Vi gick först till Coop Extra vid sveaplan där jag lämnade in ett CV, därefter gick vi vidare till Rix video och lämnade tillbaka tre filmer som vi hyrde igår kväll. Sedan gick vi mot stan och det slutade med att vi satt och åt på Spicy Hot. Riktigt mysigt!
När vi kom hem igen så såg vi på världens finaste film! PS. I love you. Den var så fin att jag till och med grät några gånger. Nu ska vi ta och laga lite mat, har ingen aning om vad men jag är ju en mästerkock så det löser sig nog!
Föresten, var det några som var till kyrkogården igår? Jag och Ludde var och tände ljus för min pappa, och gud vad vackert det var där! Så borde det vara varje lördag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0