KONSTIG NATT

Nu har jag och Felicia precis kollat på KenzaTyra-show. Fan vad mesig Kenza är alltså, gnäller precis hela tiden!
-
För tillfället sitter Felicia och akutläser boken som ska vara utläst tills på onsdag, fan vad skönt att jag tog tag i skiten på lovet så att jag slipper känna den där paniken! Tidningen som ska vara inlämnad på onsdag lämnade vi in idag också! Kanon bra jobbat tjejer!
Förövrigt så sov jag så jävla dåligt inatt vilket resulterar i att jag är sjukt trött och har ont i huvudet. Funderar på att ta en siesta nu medan Felicia läser, men då kommer det nog sluta med att hon också somnar. Har ni varit med om att ni har jätte svårt att somna, och sen märker man typ inte när man gör det? Så när man vaknar (jag vaknade 04.30) igen så tror man att man inte har sovit alls. Så var det iallafall för mig inatt, och det är inte så kul. Jag vaknade som sagt halv fem på morgonen och gick på toa, och efter det hade jag återigen svårt att sova, det kan ha berott på att jag hade ont i magen också... Nej fan, nu börjar jag ju att låta som gnäll-Kenza! Haha sorry.
Nu säger jag godnatt för en stund!♥
ZZZZzzzzzzzzzZZZzzzz


Föresten så vill jag tillbaka till sälen! Fy farao vad roligt jag hade där med min galna släkt. Men mest av allt saknar jag nog Lisas och mina promenader ner till ICA där vi handlade kinapuffar och coca cola!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0