FAMILJEKVÄLL

Nu har jag precis varit och hämtat ut mina kläder, och jag är faktiskt väldigt nöjd!
Ikväll blir det en familjekväll rent ut sagt. Samtidigt som vi var och hämtade ut kläderna så var vi inne på Ica och handlade lite gott. Så ikväll ska jag se på tv med mamma och äta en banana split! Tur att inte Ludde är här, för då hade jag nog inte fått en puss på hela kvällen! Han hatar nämligen banan av någon konstig anledning.
-
Imorgon ska jag såklart till skolan. Efter skolan ska jag bli sminkad på Make Up Store, jag fick en lektion i födelsedagspresent  av mamma! Jag har varit på en sån förut men jag tyckte att det var så roligt att bli sminkad så jag gör mer än gärna om det! Det känns nästan lite lyxigt, och det bästa av allt är att man får sminkprodukter för 500 kronor på köpet.
-
På kvällen så kommer jag att befinna mig på Cirkus i Stockholm. Alltså inte en cirkus med clowner och elefanter, utan jag ska se på musikalen We Will Rock You där min vän Bruno har huvudrollen! Jag längtar så sjukt mycket för helt ärligt så har jag aldrig hört någon som sjunger bättre än honom. Dessutom ska det bli roligt att träffa alla efterlängtade personer som jag sällan träffar!
Dessa fina personer får jag faktiskt träffa imorgon!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0