ÅTTA HUNDRA MINUSGRADER

Idag har jag varit frusen hela dagen. Det är väl ingen nyhet att många fryser i skolan men jag frös även vidare när jag kom hem. Det första jag gjorde när jag kom hem var att skruva på elementen och byta om till myskläder.
Eftersom att jag även frös vidare då så har jag precis tagit mig en sjukt varm och skön dusch! Kan ha varit den skönaste någonsin. Egentligen är det väl inte så himla bra för miljön att duscha varmt för att värma sig, men ibland är det ju faktiskt det enda som fungerar! Nu har jag återigen tagit plats i soffan med pojkvännens stora kläder på mig. Jag ska snart laga till nåt att få ner i magen men än så länge är jag inte så jätte hungrig faktiskt.
Brukar ni duscha bara för att värma er?
-

Ibland undrar jag varför just jag är född i Sverige som är typ världens kallaste land.
Just nu vill jag bara boka en utomlandsresa! Någon som är på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0