VART TAR TIDEN VÄGEN?

Så fort jag insåg att jag och älsklingen har 9 månader, så insåg jag också att det är första juni imorgon!
Tiden går så sjukt snabbt!? Snart sitter vi där i våra rullatorer och stickar, helt gamla och grå!
Det känns som om det var igår som jag satte min fot för första gången på Rekarne och var spänd och lite smått nervös över att få träffa min nya klass. Jaja, skönt iallafall att det är sommarlov om bara 10 dagar, fast jag hoppas verkligen att det hinner bli lite varmare tills dess!
Just nu kollar jag på The Hills, det är verkligen ett skit bra program när man väl kommer in i det, ett plus är ju också att alla är så jävla snygga.
Snart slutar nog min pojkvän också så då ska vi nog hem till honom. Jag sover där inatt också, och imorgon ska jag ta med mig Fella till gymmet. Äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0