THE PERFECT MAN

The perfect man är idag klockan 21.00 på kanal 3. Jag ska tvinga min man att titta på det med mig. Han kommer hit snart, åååh jag längtar efter honom. Jag vet inte varför men när det blev finare och varmare väder så blev det som att jag blev ännu mer kär. Helt otroligt men så kändes det. Kanske var det för att vi gick runt på stan hand i hand i bara shorts och linne, satt på torget och åt glass, ja vi gjorde saker som man inte har kunnat göra innan det värmen kom. I vintras har man ju suttit instängd och har knappt varit ute.
Nåväl, till alla tjejer så kan jag rekommendera filmen. Till alla killar så kan ni ju kolla för tjejens skull, ni får säkert igen det senare någon gång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0