SANNINGEN ÄR ATT UTAN DIG ÄR JAG INGENTING VÄRD

Kom precis hem från skolan, gick lite tidigare idag för det kändes så onödigt att vara kvar.
Istället så sitter jag i soffan och njuter av Magnus Weideskogs musik medan jag äter en macka med leverpastej.
-
Det är mycket som jag ser fram emot insåg jag idag! Jag ser framemot att min dator, min klänning och Luddes present ska falla ner i brevlådan. Nu kan det inte vara lång tid kvar tills det kommer. Jag ser också framemot (som alla andra) sommarlovet. Fast längtar gör jag inte riktigt eftersom att jag inte har något planerat, men att bara kunna ta det lugnt och slippa hålla ordning på allting vore ren lyx. Jag ser framemot helgen, på fredag ska vi äta god mat och fira Amanda och på lördag ska vi fira Emma.
Det jag ser mest framemot (herregud, nu kommer jag att låta som en jävla toffel) är när Ludvig kommer hem från sin 4 veckors resa, problemet är att det är skit långt kvar tills han åker. Jag fungerar inte utan honom så jag förstår inte hur jag ska klara mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0