NU ÄR DET SOMMAR

Igår var det första sommardagen. Och vilken härlig dag det blev!
Jag och älsklingen gick på stan, jag handlade en bikini, ludde köpte en keps. Sedan bjöd han på glass som vi åt på torget. Därefter tog vi en cykeltur hem till honom där vi åt ännu mer glass och sedan grillade vi. Efter maten följde vi med Luddes pappa när han skulle dyka så då gick jag runt och fotade lite. Bilderna kanske kommer upp här på bloggen en vacker dag. När vi kom hem igen kom Fella och Simon så då kollade vi på film och därefter sov vi i lekstugan, haha.
Jag har precis kommit hem från älsklingen, så nu försöker jag få datorn att sluta lagga så att jag kan kolla på Bella Tyra show, jag vill så gärna se när Kissie gästade dom. Hahaha, jävla losers.
Snart ska jag duscha också, men nu ska jag slänga ut datorn från balkongen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0