ENSAM

Är nästan helt själv med städerskorna på området, vilket känns underbart... eller?
Nej, jag funderar på att börja med mitt engelska tal som ska hållas nästa vecka. Hade tänkt att berätta om Isabella Löwengrip (blondinbella) om vad hon har gjort och varför hon är en sån bra förebild för så många unga tjejer. Idag hade jag tänkt att träna, men varken Felicia, Amanda, Caisa eller Ludvig kan träna med mig så jag får väl fortsätta att skjuta upp på det. Jaja, vi får se vad som händer.
Natten tillbringas iallafall hemma hos mig med världens bästa vän, har en del att prata om tror jag.
Finns här stumpan♥

Nej, nu ska jag ta tag i livet.
Hörs ikväll eller nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0