VARNING FÖR RAS

Idag hade dom spärrat av hela framgången och företag och samsam för att det var varning för ras, vi i FACC ville ju självklart inte riskera att dö så vi tog tåget till UF-Mässan i Strängnäs istället. När vi kom till Strängnäs såg vi att bussen som gick till mässan inte gick på jättelänge, så vi tog en promenad dit, och det var så jävla långt! Säkert 3-4 km, hehehe. Men det var det värt för när vi kom fram fick jag träffa min pojkvän. Och så dök min farbror och hans fru upp också, och så min kusin :)
Nu har jag precis kommit hem och snart ska jag slänga i mig lite käk, köttfärssås tror jag att det blir idag. Ikväll ska jag nog sova hos Ludde, men jag får lite beslutsångest eftersom att han ska besikta sin bil imorgon kl. 08.00!!! och jag har sovmorgon till halv tio, men men...
Och när vi gick den långa vägen i slasket kunde jag inte hejda mina tankar om våren och sommaren. Fyfan vad jag önskar att jag kunde spola fram tiden lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0