LÖRDAG

Det är lördagkväll och jag sitter helt ensam i lägenheten. Inte ens Dennis är hemma, hahaha. Känner mig lite ensam faktiskt, men det ska bli ganska skönt att bara ta det lugnt för sig själv hela kvällen!
Igårkväll var jag hemma hos världens bästa Mia med Fella och Emma. Vi gick till Coop och köpte godis och därefter till Max där Fella och Mia käkade. Därefter gick vi hem till Mia och spelade sällskapsspel och jag vann faktiskt på Jeopardy! När vi hade spelat färdigt så kollade vi på världens bästa film, nämligen Det magiska svärdet♥
Kanske inte världens bästa men iallafall världens bästa tecknade film, sjukt rolig!
Runt halv ett kom Ludde och hämtade mig och sen åkte vi hem till honom och sov.
Fella och jag visade våra cirkus-skills!
Hemma hos Mia!


Världens sötaste Mia!


Hahahaha söööta barn va?


Jag hade en jätte rolig kväll med er tjejer! Hoppas att det inte tar för lång tid innan vi gör något liknande igen! Älskar eeer♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0