SÄMST

I övermorgon kommer min älskling hem, och jag längtar som bara den!
Fast jag blir helt gråtfärdig när jag tänker på hur lite tid vi kommer att få tillsammans nu, och hur länge han ska vara borta från mig. Fan, just nu känns det som att mitt sommarlov kommer att bli det sämsta av det sämsta.
Helt negativ är jag, ska gå och tröst äta jordgubbar och kolla på Allsång på Skansen, jippi.
Och nästa vecka kommer jag säkert bara ligga hemma och dö i min säng. Både pojkvännen och bästavännen är utomlands. Vad tusan ska jag göra liksom? Någon som vill göra något hela nästa vecka och rädda mig från undergång så är det ju bara att hojta till!
Ha en trevlig kväll folks...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0