DAGENS INLÄGG

Helvete vad det tutas här utanför, kan dom hålla käften? sjukt irriterande..
TUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT
-
Idag gick jag och Fella duktigt till skolan även fast vi visste att vi hade världens onödigaste dag.
Vi fick reda på tre betyg idag, naturkunskapen, tyska och samhällskunskap! VG, VG och MVG!
Mycket nöjd faktiskt.
Jag har precis kommit hem från stan där det inhandlades en glass på McDonalds, så fort mamma slutar ska vi bege oss mot Tuna Park och handla lite, familjen ville köpa en present åt Ludde tills när han tar studenten.
Min stora kille♥
Efter Tuna Park ska jag springa så fort jag bara kan hem till älsklingen, känns som att jag inte har träffat honom på tusen år fast det egentligen var igår morse som vi sågs senast.
Herregud, hur ska jag klara mig när han åker till Kos? KILLLL ME
!
Hahahaha, tusan, jag som ville gå lumpen, men jag passar inte alls i hjälmen.
Attans bananer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0