HURTFUL

Nu när både älsklingen och bästa vännen är bortresta så ser jag till att hålla mig så upptagen som möjligt så att jag slipper tänka på hur mycket jag saknar båda två. Så imorgon ska jag en sväng till farmor på middag, därefter ska jag vara med Mia och på natten var jag tvungen att åka med Dennis till Arlanda då han ska skjutsa mormor och morfar som ska till Gran Canaria.
Jag har kommit på mig själv att när jag inte har gjort någonting på hela dagen så känner jag mig alltid som världens ensammaste människa. Ibland kan det till och med gå så långt att jag börjar gråta, haha det kanske låter lite löjligt men så är det faktiskt. Fast då är det bara för att mina tankar har gått till pappa, jag saknar honom på något sätt mer när jag bara sitter och tänker på honom. Självklart saknar jag honom jätte mycket hela tiden, men extra mycket när jag känner mig ensam. Det är bra för mig att vara igång, jag har aldrig gillat att bara sitta hemma och inte göra något.

Kommentarer
Postat av: manda

finns <3

2010-07-06 @ 15:10:13
Postat av: cissi

tack hjärtat!

2010-07-06 @ 21:03:19
Postat av: fellala

du vet vart du har mig<3

2010-07-12 @ 12:32:10
URL: http://feliciabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0