EN MYSIG KVÄLL

Jag har haft världens mysigaste kväll med världens bästa farmor och sötaste kusin!
Vi åt mat, spaghetti och köttfärssås, vi såg på filmer från när vi var små och vi bakade kladdkaka.
När klockan var halv elva så kom vi på att vi skulle kolla på en riktig film, dom har precis köpt en BluRay spelare så det var en sån film som jag och Rebecka ville se, men just för tillfället så fungerade det inte att ha svensk undertext så vi struntade i det och bara satt och pratade en stund istället. Farmor skjutsade hem oss vid elva, så jag kom hem halv tolv.
Nu ska jag dra några avsnitt OC och därefter ska jag sova, ska nämligen till tandläkarn ganska så tidigt imorgon. Hoppas att jag inte har några hål, fast det tror jag faktiskt inte att jag har. Hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0