@ ÄLSKLING

Sitter hemma hos min bebbo nu,  snart ska vi iväg och åka lite båt med några kompisar! Det är så härligt att han är hemma, jag får pussar hela tiden... hihi fniss;)
Igår kväll var vi och firade min kusin vitamin Malin som fyllde tolv. Allt slutade med att jag blev i knuffad i ån av min kära storebror. Fast både Dag och Stefan hade misslyckats innan eftersom att jag hade Madde som skyddade mig. Nu ska jag hjälpa min älskling att packa det sista, imorgon åker han ifrån mig igen, men innan dess ska jag njuta av hans sällskap så mycket jag bara kan! Imorgon ska vi t ex se Kommisarie Späck!
Jag skriver nog nästa inlägg imorgon kväll så ni får hålla ut tills dess!
Heipppa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0