You´re my heaven on earth

Min dag började väldigt bra, vaknade upp bredvid Ludde och var ganska pigg för ovanlighetens skull. Sen när jag var färdig väckte jag såklart honom som vanligt och sen kom fella och åt frukost med oss som vanligt. Därefter gick jag och Fella till skolan och började med Naturkunskap där vi fick tillbaka ett prov som vi gjorde innan jullovet!
Jag kan säga att det gick väldigt väldigt väldigt bra på det och även på en artikel vi har skrivit!
På tyskan kollade vi på film hela lektionen vilket var väldigt skönt, sen var det lunch och då serverades pasta med köttfärsås (också ganska god för ovanlighetens skull ;)) jaja, nog om skolan det är ju varken kul att gå till eller att läsa om.
Efter skolan gick jag lite på stan med Fella och därefter åkte jag och handlade med mamma. Nu sitter jag helt ensam på mitt rum och lyssnar på musik! Jag väntar också på mat och även på Ludde. Vi ska sova här inatt även fast jag inte vill, hehe! Det är så mycket roligare hemma hos honom:)
Nej, nu ska Cissi göra något annat,
tjingeling badring!
Just det, i helgen kanske jag ska med Ludde och hans familj till Romme.
Hoppas det blir så, kommer att bli så grymt kul isåfall!
(bild från den senaste gången jag var i sälen, har precis gjort världens vurpa precis under sittliftarna;) haha så klantigt av mig för att inte tala om hur pinsamt det var när alla satt och pekade och skrattade åt mig, hehe)

Kommentarer
Postat av: dag

haha!!! den bilden kommer jag allt för väl ihåg!! :P klantarsle ;) men kul var det ! PUSS

2010-01-27 @ 20:28:36
Postat av: cissi

Bilden är klockren, och någon måste ju bjuda på sig så att alla i liften får något att titta på! ;)

2010-01-27 @ 20:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0