you´ll be damn proud of me

hej alla fans!
idag är det äntligen fredag och denna fredagskväll spenderas med Fella ute i Mora. Vi har varit och handlat massor av gott och snart är det nog mat. Tror att det skulle bli pommes, kyckling och beasås!
Inatt ska ni veta så hade jag inte en enda lugn stund i hjärnan, jag drömde konstiga drömmar konstant hela natten. En gång skrek jag till och med i sömnen, sen kom jag på mig själv och hoppades att inte Ludde hade vaknat av det, men självklart så hade han det.
Pga den dåliga sömnen (tror jag iallafall) så var jag sjuk idag, jag hade feber och ont i huvet, huvudvärken har inte gått över än men den ger sig nog också så småningom!
Jaha, jag har inte så mycket mer att säga än att ni får ha en mysig fredagskväll!
hej hopp :)


haha bild från i somras tror jag :) ååå vad söta flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0