torsdag

Problemen jag hade igår löste sig så fort jag hade stängt av datorn. Tro det eller ej, men ibland hjälper det faktiskt att ringa varandra och prata ut.
Just nu är jag med min älskling! Vi ligger båda i min lilla säng som var allt för stor för bara mig inatt, jag ville inget hellre än att Ludde skulle komma och trängas lite med mig, för på något konstigt vis så somnar jag fortare och så sover jag mycket bättre.
Visst har veckan gått snabbt? Nyss var det söndag då jag låg och tänkte att fan nu är det jätte långt kvar tills det är helg :( Men tänka sig så har jag knappt hunnit med i hjärnan för att farten på dagarna har varit så hög!
Igår satt jag och Fella och tänkte på saker som vi ska göra i sommar, eftersom att min pojkvän först ska till Island en vecka, kommer hem någon dag och sen åker till Kos en hel fucking månad så ville vi faktiskt åka ner till Kos och hälsa på.
Men självklart så säger mamma att jag inte får, så nu måste vi komma på något att göra inom rimliga gränser. Äsch, vi får se vart vi hamnar!
Nu ska jag mysa vidare med min snygging och njuta av att han faktiskt är min!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0