sommaren med Göran

Hej bloggen! Jag skrev inte igår, men jag hade så mycket annat att göra så jag glömde ju helt bort att uppdatera. Efter skolan så tränade jag med Fella, sen åkte jag hem och duschade och därefter tog jag bussen hem till Ludde. Där satt han och pluggade så jag kollade på tv, sen när Luddes familj kom hem så kollade vi på "sommaren med Göran" tillsammans med dom. Älskar faktiskt den filmen, hahahaha!

just nu sitter jag i skolan och halvsover, vet faktiskt inte varför jag är så trött, vi somnade faktiskt runt elva igår. Efter skolan vet jag inte vad jag ska hitta på men runt fem ska jag till Rinmansgymnasiet på öppet hus eftersom att min älskling är där. Sen ska jag springa hem och kolla på handbollen som går på tv4 klockan 20.00!!!

Nej, nu måste jag slita mig från datorn. Engelskan börjar!
Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0