nu är det fredagsmys

Sitter med Fella i mitt rum, har precis lyckats göra en skapligt fin inbakad fläta efter ungefär tio försök! Jaja, någon gång ska man väl få lyckas! Vi har precis suttit på Melissa Horn, hon är faktiskt riktigt bra på något konstigt sätt. Egentligen är ju musiken bara deprimerande, fast ändå inte... Så svårt att förklara! haha
Efter skolan gick vi på stan och träffade våra pojkar en stund, för mig inhandlades ingenting med tanke på ekonomin i plånboken. Men fella som alltid lyckas ha pengar handlade en skjorta, en tröja och en mössa!
Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, tacos blir det iallafall och sen någon gång så kommer Sippe och hämtar Fella och då ska jag vara med Ludde. Jag vet inte vem vi ska sova hos men det spelar ju faktiskt ingen roll, vi har det ju kul vad vi än gör.
Det är nog det bästa med min pojkvän... Eftersom att han var min absolut bästa killkompis innan vi blev tillsammans så har vi lärt oss att kunna göra vad som helst tillsammans och att kunna prata om vad som helst... Och då menar jag verkligen vad som helst;) Vi umgås liksom både som kompisar och som par, haha hajjar ni?
Han är iallafall guldvärd och jag älskar honom!♥

Nej nu ska vi gå och plocka lingon i skogen!
hejdå


Ännu en bild från Gran Canaria, hehe dansgolvet var vårat kan jag ju tala om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0