lill-lördag

hej allihopa! Hann inte blogga igår, eller jag glömde snarare bort det. Hehe, men jag tror att bilderna kompleterade de mesta av eran sorg :)
Vi har precis ätit lunch, chicken a´la king och ris bjöd denna inte allt för generösa skola på idag. Men det var ganska gott faktiskt. Om en timme blir det lite extra engelska och då ska jag spendera min tid för att läsa en bok som vi lånade idag. Jag och Caisa var väldigt duktiga som valde en bok på fucking 400 sidor?!?!?! haha jaja, men dom andra verkade skitdåliga och var på 300 sidor, så då kan man ju faktiskt offra sig lite.
Hellre än bra bok som man vill läsa (fast lite fler sidor) Än en dålig bok som man bara suckar över och kämpar för att komma igenom (på några färre sidor)
Nej. Nu ska vi ut och sätta oss i framgången, hörs senare mina små vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0