jag har världens bästa pojkvän!

Min dag började så bra en dag kan börja. Jag vaknade runt elva med att Ludde kommer in med frukost till mig, han hade vaknat tidigare än mig och smygit upp och fixat det, åååh vad jag njöt!
Sen när vi kollade på film så gav han mig massage utan att jag behövde ge tillbaka, då börjar man ju undra om det har slagit ner en blixt i huvet på honom eller någonting, haha ;)
Idag har vi iallafall inte gjort så mycket, bara segat i soffan och kollat på film! just nu sitter vi och kollar på Johan Falk och innan det såg vi på I en annan del av Köping.
Jag har världens bästa pojkvän och jag skulle inte byta ut honom mot någon annan i hela världen, så det så!♥
Ha en trevlig söndagskväll, nu ska jag lägga mig och mysa med min älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0