jag är trött

hej allihopa!
idag vaknade jag halv tio hemma hos min älskling, han skulle nämligen iväg och hjälpa sin farmor runt elva. Det är nog anledningen till varför jag sitter och halvsover just nu. Mina ögonlock envisas med att blunda men jag vill inte sova nu på dagen för då vet jag att jag inte kommer att kunna sova ikväll.
Just nu sitter jag iallafall i mitt om möblerade rum och jag blev faktiskt riktigt nöjd. Visst, jag ska köpa en ny tv och sånt men det är iallafall mycket bättre än innan! Jag och mamma var nyss och handlade, anledningen till varför jag följde med henne var för att jag ville ha ny hårspray och deo ;) Vissa kallar det att utnyttja sin mamma, men vafan? Vem gör inte det?

Imorgon är det skola, ååh vad kul! hehe inte. Men vad gör man inte för att få bra jobb i framtiden? När jag blir stor ska jag ha ett sånt bra jobb att jag är helt ekonomiskt oberoende! Fatta vad skönt att kunna göra exakt vad man vill?! Nu är det så att man planerar saker och vill saker, men sen kommer man alltid på att Fan jag har ju inga pengar?
I hate it. Så det så...
Nu ska jag ta det lugnt och så, vi hörs senare! :)


Jag börjar sakna handbollen lite faktiskt... Men vi får se vad som händer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0