fiskat jobb, har kanske fått napp

Hej på er!
Idag har jag sprungit runt på stan och letat jobb. Jag lämnade ut 20 cvn så någon av dom borde väl ringa upp och säga att dom är intresserade. Jag lämnade till MQ, Gina Tricot, Reetro(café) Carlings, JC, Åhlens, Café Kaka och många fler. Men jag ska nog ändå kolla på Ica Maxi och säga att jag är intresserad av jobb där.
Nu sitter jag inne på mitt rum med min älskling, vi väntar på mat och därefter ska vi ner till sporthallen och kolla på guif när dom spelar någon cup.
Påtal om ingenting så glömde jag mina vantar och min mössa när jag var på Friskis och väntade på Ludde. Fan vad typiskt, men jag ska nog träna imorgon så då kan man ju kolla om dom har fått in dom, för ingen tar väl en okänd mössa med sig hem? haha, jag skulle aldrig göra det iallafall!
Nu ska jag gå och pussa på Ludde, men vi hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0