åååhå jag ska duscha!

Men först, en uppdatering!
Har precis kommit hem från stan där jag fikade med Fella, Amanda, Caisa, Ellen, Emma och Nattis. Mucho trevligt i mina ögon! Jag åt en marängschwiss(stavning?) och det var meega gott kan jag ju tala om! Ikväll ska samma tjejer hem till Ellen och jag ska nog också dit. Sover förmodligen kvar där eftersom det blir svårt att ta sig därifrån, fast det är ju kul också ;)
När Fella kommer ska jag hoppa in i duschen, fan vad jag längtar. Känns som att det var ett bra tag sen mitt hår fick sig en omgång, men nu jävlar håret så ska du få stryk:)
Nej nu ringer det på dörren!
Ha en trevlig fredagskväll!
pusshej, och en extra puss till världens finaste pojkvän!
PUSS
JAG VILL UTOMLANDS NU!
ta mig härifrån nu, det är kallt!

Kommentarer
Postat av: Dennis

Härlig bild!

2010-01-22 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0