världens bästa pappa

Även fast jag inte försöker att tänka på det så mycket så kan jag inte undgå att tänka på hur det hade varit om jag hade haft min pappa kvar. Jag drar alltid slutsatsen om att mitt liv hade varit så mycket bättre. Att slippa sakna någon som man har älskat så mycket under hela sitt liv måste vara riktigt skönt, vilken frihet det hade varit med två föräldrar, och speciellt en pappa som man behöver så mycket hela tiden.
Japp, det är sjukt jobbigt att sakna sin pappa hela hela tiden, att nästan alltid påminnas om hur det hade kunnat vara när någon av mina kompisar börjar prata om sina pappor. Det är sjukt hur ens liv kan förändras på bara några sekunder, från att jag skulle åka och träna till det att jag gråter mig till sömns.
Jag saknar min pappa varje dag, varje timme och varje minut. Jag hatar honom för det han gjorde samtidigt som jag älskar honom för att han alltid ställde upp för mig och alltid fanns där att prata med och umgås med.
Min största önskan är att kunna spola tillbaka tiden och hindra allt som hände. Jag vet såklart att det aldrig kommer att hända, så jag får helt enkelt hoppas på att vi träffas någon annanstans.
Fast innerst inne vet jag att vi inte kommer det, jag kommer aldrig mer att träffa min pappa.
Och det gör ont.

Kommentarer
Postat av: fella

Jag finns alltid för dig vännen, det vet du. Jag önskar att jag kunde hjälpa dig mer än att bara säga att vi kan dela på min pappa. Egentligen behöver jag inte sitta här och skriva ner en massa saker som du redan vet och kan utantill. Jag säger bara att jag älskar världens mest finaste vän

2010-02-24 @ 23:17:38
Postat av: cissi

Tack hjärtat! Älskar dig massor, du är så jävla underbar!

2010-02-24 @ 23:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0