Jag överlevde Götes Brant!

Min gårdag var verkligen helt sjukt rolig! Ludde fick mig att åka i 4 svarta backar varav en höll jag på att skita på mig i och inte vilja åka ner. Helt sjukt vad brant den backen var! Jag trodde bokstavligen att jag skulle dö, eller åtminstonde bryta benen! Men jag överlevde och efter den backen kunde jag åka i vilken som helst utan att vara rädd. Det var verkligen kanon bra väder att åka skidor i och jag hade jätte kul med min pojkvän!
När vi kom hem var vi så sjukt trötta att vi gick och sov direkt efter melodifestivalen! Salem al Fakir is the shit! förövrigt tyckte jag inte att det fanns så jätte många bra låtar.
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra mig iordning, mormor&morfar och farmor&Leif kommer över och firar Dennis klockan tre så vi hörs väl efter det :)
Ha en bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0