handboll

Varför inte ladda upp en härlig vårbild på mig, Ludde och Sippe? :)
För nu tror jag inte att det bara är jag som är trött på kylan.
-
Det enda intressanta som finns att berätta om idag är att jag har tränat handboll igen för första gången på ett halvår. Det gick väl ganska bra och självklart var det roligt att spela, men jag kom dock inte in i laget så bra så vi får se om jag fortsätter att träna med dom.
Nu sitter jag här och väntar på att min bebis ska komma hit. Imorgon vet jag inte om jag ska gå till skolan eller inte, känns så sjuukt onödigt ska ni veta! Grejen är den att jag har sovmorgon till halv elva då jag börjar med naturkunskap. Sen har vi rast i typ 2-3 timmar och därefter har jag matte lektion där inte ens min lärare kan hjälpa mig för att han inte fattar vad vi håller på med?
Hur bra låter det liksom? Då kan jag lika gärna ta hem den där satans matten och låta mitt snille till pojkvän hjälpa mig.
Jaja, vi får se. Nu blir det tv en stund
tjiilllevipp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0