en mysig dag!

Idag har jag haft en väldigt bra dag!
Det började med att jag vaknade av att jag fick miljoner pussar av min söta pojkvän! Sen frukost och film, därefter tog jag bussen ner till stan och fikade med Elin. Jävlar vad roligt det var att träffa människan igen, vi har känt varandra nästan hela livet och hon har alltid varit en person jag kan prata om allting med! Det var därför inte så konstigt att vi satt i nästan två timmar och pratade om allt mellan himmel och jord!
Nu sitter jag och väntar på att min älskling ska dyka upp, ikväll blir det nog filmmys här hos mig med några trevliga filurer! :)

Kommentarer
Postat av: eliis

hahah nej vad gammal bild, vad ful jag e :( puss<33

2010-03-01 @ 17:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0