WEEKEND

Min helg har varit helt perfekt! I fredags träffade jag Ludde, som alltid är så kul eftersom att vi inte ses i veckorna. På kvällen åt vi god mat och tittade på idol-finalen. JAY♥
Igår (lördag) var vi och åt massa gott hos mormor och morfar eftersom att morfar fyllde år, mycket trevlig, men helvete vad mätt man är varenda gång man går därifrån! Därefter åkte jag och Ludde till Vilsta och åkte pulka och busade i snön. Han tänkte mula mig men när jag hotade med att göra slut så vågade han inte som tur var! Senare på kvällen träffade vi några goa snubbar i Vilsta hallen och gjorde roliga saker, vi spelade fotboll, minihandboll och lite innebandy. Det var riktigt roligt, dock så var jag enda tjejen vilket gjorde att jag var typ sämst i fotboll. Men det är okej!
Idag ska vi bara ta det lugnt och plugga, älsklingen har tenta på onsdag så den ska han plugga till. Jag och min historagrupp ska hålla i en lektion imorgon så den ska jag träna lite inför. Jag ska också försöka få Ludde att gå på en promenad med mig, det är ju så fantastiskt väder idag! Det skulle vara kul att gå ut och fota lite, men vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0