IF YOU NEVER TRY, YOU NEVER KNOW

Godmorgon! Ludde kom och skrämde skiten ur mig vid ett igår natt. Jag satt inne på mitt rum med stängd dörr, helt plötsligt hör jag att någon öppnar ytterdörren så jag ropar Hallå. Inget svar, så jag öppnar min dörr för att kolla vem det var. Då har Ludde ställt sig så att jag inte ser honom, jag säger hallå en gång till. Inget svar... Sen helt plötsligt tittar hans huvud fram i hallen, men det var så jävla mörkt att jag inte såg vem det var först.
-
Ludde åkte precis hem till sin farmor och farfar, så nu sitter jag och lyssnar på Jays nya skiva. Jag älskar hans version av the Prayer! Vid fyra tiden ska jag till mormor och morfar och käka, därför kunde jag inte följa med Ludde. Nu ska jag fortsätta att vila upp mig, jag har faktiskt åkt på en rejäl förkylning. Varför envisas man med att pussa sin pojkvän (som var förkyld först) och tro att man inte ska smittas?! Såå typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0