I WILL TRY TO FIX YOU

Inatt fick jag sällskap av min vän Felicia. Vi tittade på svenska hjältar galan, åt choklad och pratade. Det var en väldigt mysig afton. Imorse var det dock inte lika trevligt, det värsta som finns är att vakna av väckarklockan och veta att man måste gå upp.
-
Dagen i skolan var ju sådär lagom onödig, den enda lektion som var nödvändig var väl tyskan, och det är ju inte mycket att hissa i flaggan. Nu är jag hemma iallafall, så nu ligger jag i sängen med datorn i knät och tvn är på. Jag tog nyss dagens chokladbit från chokladkalendern också. Ikväll ska jag försöka skriva lite på svenska uppsatsen, det känns som att jag har goda förutsättningar eftersom att jag fick mvg- på läsloggarna som i princip handlar om samma sak. Uppsatsen ska bara vara lite längre och mer utförlig. Läsloggarna och uppsatsen handlar om hjältar och mod, vilket inte är världens svåraste ämne enligt mig. Det är ju ganska skönt faktiskt.
Nu ska jag kolla på Projekt Runway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0