FREDAGSMYS

Hej bloggen!
Jag var hemma från skolan idag också, dagen började med den där nedrans huvudvärken så jag tog ut täcket till soffan och tittade på film. Efter halva filmen stoppade jag den och sov i några timmar. När jag sedan vaknade så tittade jag färdigt på den. Smidig tjej!
Ikväll blir det ett rejält fredagsmys med pojkvännen har jag bestämt. Jag har saknat honom hela veckan så nu ska han banne mig få pussa på mig och massera mig hela kvällen. Jag har också bestämt att vi ska titta på idol, och äta någon god mat.
Igårkväll bakade jag och mamma lussebullar, eller heter det lussekatter? Nåväl, dom blev iallafall riktigt goda tycker jag. Om man jämför lussebulle/katt med pepparkakor så vinner lussen med hästlängder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0