BROWNIES

Ta mig tillbaka till sommaren, skärgårn och solbrännan tack!
-
Igår var jag sjukt duktig måste jag säga. Direkt när jag kom hem från skolan så satte jag mig och pluggade i två och en halv timme.
Anledning? Jo, jag hade ett stort matte prov idag.
Gick det bra? Ingen aning, alltid när jag känner att det gick bra så gick det skit.
Jag och Mia pallrade oss ner till friskis och svettis igår också, då var det Ki Box som stod på schemat och det var faktiskt riktigt roligt.
Idag har det varit en helt okej dag i skolan, började med matteprov, sedan åkte vi ner på stan och käkade lunch på Ming Palace. Mätta och belåtna åkte vi tillbaka och sprang beeptest. Jag hade dock glömt skor så jag körde bara till nivå 5 eller 6, sen gjorde mina fötter väldigt ont så jag ska få göra det nästa vecka istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0