ALLT ÄR SOM VANLIGT

Idag är det tisdag och jag har som vanligt varit i skolan. Jag har som vanligt varit lite små nervös hela dagen inför retoriken. Men det gick som vanligt ganska bra! Jag går runt och saknar min pojkvän nästan hela tiden vilket också har blivit en vana. Allt är som vanligt denna tisdag med andra ord. Något som har hänt utom det vanliga är att jag gick upp till mormor och morfar och hjälpte dom att städa lite. Dom har ju blivit gamla så jag städar det dom inte kan städa själv. Snäll tjej va? Jag får såklart lite pengar för det också, men jag hade nog hjälpt dom ändå för att vara favorit barnbarnet. Jag har också försökt att studera lite matematik, men det gick åt pipsvängen! Istället ska jag lägga mig i sängen och titta på någon film, kanske ska sluka en och annan lussebulle också.
Haha, kvällens outfit består av pojkvännens tröja, underställs byxor och strumpor från adidas!
Sofffffftttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0