BODA BORG

Jag vet inte riktigt varför, men all min blogglust har försvunnit den senaste veckan! Har liksom inget vettigt och intressant att skriva längre.
Men något som är värt att poängtera är väl att jag var i Boda Borg idag med älsklingen, Fella och Simon! Vi var ett riktigt bra lag kan jag ju meddela! Fy satan vad vi kämpade och fy satan vad jag är ovältränad. Mina armar och ben var som spagetti och kroppen helt död. Tyvärr togs det ju inte så mycket bilder när vi var därinne, vilket jag ångrar!
Imorgon ska jag iallafall vara med Emma, vi blir tvungna att vara hemma hos mig eftersom att vi har Maja här. (Alltså mammas särbos hund här medan han är i Tyskland och jobbar) Runt klockan fem så ska jag hem till farmor och Leif på 70 årskalas! (Det blir mitt andra 70 årskalas inom loppet av 9 dagar!)
Nåväl, nu ska jag sätta på en bra film, antingen "A Cinderella Story", "Patrik 1,5" eller "Göta Kanal 3".
Till det ska jag dricka upp Luddes cola och äta apelsinkrokant!
MMMmmmmMMMUMS!

En bild från en härlig sommarkväll på min balkong med min bästis, och glasögonen har gått sönder, tuuuusan också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0