Telephone- Lady Gaga&Beyonce

Idag får jag träffa en människa som jag har längtat efter så mycket att det bara varit han som jag har kunnat tänka på! Gud vad jag längtar, nu är det bara en timme kvar tills han står vid min dörr...
-
Igår blev det en väldigt trevlig kväll hemma hos Anton som slutade med en cheeseburgare på västerleden. Och den hamburgaren var den godaste på länge kan jag ju tala om! Helt rykande färsk, mmmums!
-
Fella åkte precis hem, och jag kom på när hon stod vid dörren att jag inte kommer att få träffa henne på en hel vecka! Oj oj oj, det kommer att kännas konstigt och tomt.
Nej, nu ska jag göra mig iordning och borsta tänderna så att min pojkvän vågar pussa på mig när han kommer!
Ha en bra dag♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0