LITE NYTT

Märker ni någon skillnad på min blogg? Bara en pytteliten skillnad alltså.
Nytt textsnitt och lite omsjusteringar höll jag och Ludde på med igår. Det blev bättre än innan tycker jag!

Idag är det valborg, som jag kände när jag vaknade så tänkte jag att jag inte skulle orka festa ikväll, men nu börjar adrenalinet pumpa i kroppen och snart kommer jag att bli övertaggad.
Och vi vet ju alla vad som händer när man är övertaggad.. man dricker och dricker tills man däckar en timme senare. Så får det inte bli idag.
Föresten så måste jag bara påpeka att jag inte är stans fattigaste unge längre.

Kommentarer
Postat av: anomym

det är fel att skryta om pengar i en ofentlig blogg

2010-05-04 @ 11:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0