EN TANKE

Jag kom på att jag måste stryka en punkt från listan som jag nyss gjorde eftersom att det var sista avsnittet av dating in the dark förra veckan. Surt, men då kan jag ju plugga en timme istället!
-
En annan tanke som jag fick är att jag nog ska börja ta med mig digitalkameran lite mer så att bloggen blir mer intressant. Det låter som en bra idé även fast jag vet själv att jag kommer att glömma bort den.
Om jag inte har börjat inom en vecka med att lägga upp lite fler bilder från dagen så kan ni ju påminna mig!
-
Nu är det faktiskt Biggest Loser, det är bäst att passa på att kolla på tjockisar medan Ludde inte är här, han tycker nämligen inte om programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0