DET BLIR NOG ETT BRA LOV

Så, vad ska man hitta på nu när det är lov?
Jag har faktiskt några planer som jag ska utföra.
Dels så ska jag och mamma köpa tapeter och sånt, därmed ska jag göra om mitt lilla rum till något mycket bättre. Sen ska jag åka hem till Farmor någon dag, fika, småprata och kanske kolla på gamla filmer på mig när jag var liten. Det var alltid farmor och Leif som filmade allting så något skoj kan man nog hitta!
Sen ska jag såklart vara med min pojkvän men dock inte så mycket som jag hade hoppats på, han ska ju jobba hela veckan så vi får ses när han kan, plus att han ska sova över i stockholm när han jobbar så vi kommer inte att kunna ses på kvällarna direkt. Nästa helg ska jag på kryssning med släkten, mormor fyller 75 så det är bara för morfar att bjussa på som vanligt, haha.
Men framförallt så ska jag ta det lugnt och vila upp mig så att jag orkar med resten av skolåret!
Bilder från förra påsklovet, snacka om skillnad på vädret! haha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0