världen är så sjukt orättvis

Hallå hallå!
Jag och Fella har precis gjort klart engelska läxan som egentligen skulle varit inlämnad idag. Sega som vi är så lämnar vi in dom imorgon istället
Bättre sent än aldrig! Visst?

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, antingen kanske det blir vilsta med grabbarna eller tunapark med fella och anneli.. eller också så blir det inget av det. Nobody knows!

Vill ni veta något skoj föresten? Igår hade jag besöksrekord! skratta inte nu okej?
Men det var hela 50 stycken som har varit inne på min blogg och läst och brytt sig om vad jag håller på med!
NICE, fortsätt så!

Någonting jag har kunnat konstaterat idag är att världen är så jävla orättvis! Vissa lever tills dom blir 100+, andra tills dom blir 14 och somliga dör som bebisar!

Tänker på dig B, finns här! man måste vara stark när det väl händer, det vet jag allt om



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0