Jag har en bulle i ögat i brist på rubrik

Hejsan!
Idag är det söndag vilket innebär att jag och Felicia sitter och dör av söndagsångest.
Idag har vi kollat på Linus och Labans fotbollsmatch och nu sitter vi hemma hos Fellas pappa.
vi ska nämligen sova här inatt...
kul kul! he-he

Igår var jag och Fella med Ludde, Sippe och Martin. Vi kollade på fotbollsmatchen och efter det tog vi bussen hem till Jonit.
På vägen hem stannade vi till vid Kebabhuset, perfekt nattkrubb måste jag be om att få tala om!

Yeye, finns väl inte så mycket mer att skriva :)
Heippa!

Just det, Grattis Dag!♥

Kommentarer
Postat av: Dag

haha... tack du;) trots att jag vet att lisa påminde dig.. det är lugnt, jag glömde ju din så! <3

2009-09-08 @ 01:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0