övningskört för första gången! Y

Japp, ni ser! Jag vågade! och jag var faktiskt ganska duktig för att vara första gången! Både mamma och Dennis blev förvånade att jag körde så bra. Mmmm den ni!
Efter övningskörningen gick jag och mötte Ludde♥ och sen gick vi hem till mig och var här ett tag! Sen följde jag med honom till bussen och nu sitter jag här i min säng och vrålsjunger till "ingen vill veta var du köpt din tröja"
Ha-ha, minns ni den?
Snart kommer iallafall Fella och Emma hit, sen sticker vi till Emmas pappa och sover där!
mysig dag blev det allt med flodhästar och allt!

Imorgon ska jag vara med Ludde igen, längtar redan. Tur att det inte dröjer så länge :)

Nu ska jag packa, har ju faktiskt idrott imorgon! Y
heiipppa!


♥  
31/8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0