nothing else matters

hallå där!
Min dag började med panik, stress och ännu mera stress! Jag och Fella försov oss till 09.35, vi hade alltså 25 minuter på oss att fixa oss. Sedan blev det att dampcykla till skolan för att hinna i tid, vilket vi också gjorde!
Det där var nog rekord på stress mina damer och herrar.
Första lektionen hade vi prov på också, så det är ju inget man ville komma försent till! Jag tror att det gick ganska bra, men man vet ju aldrig.
Sen var det lunch, idrott, tyska och samhällskunskap! Lunchen vill jag helst glömma, det skulle föreställa köttfärssås, men det var köttfärs som dom hade blandat med vatten så det såg ut som spya.
-Gott?
-NEJ!
Efter skolan åkte jag med mamma till ica maxi och handlade lite. Det är sånt man måste göra när både deon och hårsprayen är slut.
Nu sitter jag och väntar på att Ludde ska komma, vi ska väl kolla på idol och så...
En trevlig torsdagskväll väntar!

Föresten kamrater, vad händer i helgen? Med tanke på att jag är ensam hemma så måste jag ju utnyttja situationen och festa lite extra. Alltså, ingen fest hos mig... Men man kan ju komma hem när man vill utan att vara rädd att mamma upptäcker att man har druckit LITE för mycket.
he-he.
hör av er om ni vet fest!!!

nej, nu ska jag plocka undan lite innan ludde kommer:)
heippa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0