mys på lill-lördagen

Nu sitter jag i soffan med min mamma och min bästavän under en filt, vi kollar på tv och äter glass med chokladsås!
Fotbollen tog precis slut, tur för dom att dom vann! Men dom är för jävla dåliga på att skjuta på mål! mesigt är det också...
Nu är det snart idol som gäller, det tycker vi om!

Idag har jag och Fella varit en tripp på stan, vi åt på American Pizza och träffade grabbarna såklart! Efter krubbet tog jag och Fella bussen till Tunapark där vi också träffade Anneli (fellas mamma). Fella fick en jacka, tröja och en bh.
Bortskämda jäkel :)
När vi kom hem till mig igen så bestämde vi oss för att kila till Rinmansparken där grabbarna höll hus.
Kul hade vi måste jag ju ta och tala om!

Nej, nu är det idol!
uchlupuchlumichlupichlukakabajs


imorgon är det dags igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0