lejonkungen, peter pan, saltkråkan, pippi långstrump...

Dom filmerna plus många fler hämtade vi hemma hos Fellas pappa idag! Ni som känner mig vet att jag är kär i barnfilmer! Så just nu är jag i sjunde himmelen!
Vi har också träffat grabbarna och ätit på Max. Vi har kommit på en regel för oss själva!
Vi får bara äta på Max en gång i veckan! kommer bli tufft, men tillsammans är vi starka! ha-ha!

Caisa, byter du klass så kommer jag att börja gråta. På riktigt!
Det är liksom inget FACC utan dig, så våga inte ens tänka tanken!

Nu har jag och fella precis kollat på idol, så nu står plugg och glass på listan!
Heippa!


Skolan skulle ju suga utan dig fattar du väl?

Kommentarer
Postat av: caisa korrrv

men sötkorv! vi sa ju att vi skojade :) jag gillar FACC på tok för mycket!

2009-09-17 @ 21:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0