HEJ HOPP!

Igår blev det en mysdag med Fella, vi kollade på två filmer, sov och åt kladdkaka! Runt halv tre kom Ludde och Måns så då stack vi ner på stan. Käk på Kebabhuset och handbollstittande blev det allt!
Sen gick jag, Fella och Emma hem till Emma och där chillade vi medans Emma åt kvällsmat. Sedan fick vi skjuts ut till hållsta där det blev de gamla vanliga, Mia var med också!
Måste jag ens säga vad vi gjorde?
he-he.
Vi fick skjuts hem ganska tidigt så vi drog till Mia och bara pratade, spelade spel och skrattade i några timmar..
Mysigt värre!

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Men eftersom att Fella är här så sker det väl någonting skoj!
Ha en bra dag,
heippa!


glad att jag har dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0