felicia, fella, berit, pippi

Medans Fella målar naglarna hade jag tänkt att berätta för er hur mycket jag tycker om henne!
Nej just de, det går ju liksom inte! Ni som känner oss vet att vi alltid hittar på något bus!
Det är liksom sånt vi gör, annat funkar inte!
Jag och Fella har sovit alla nätter tillsammans enda sen skärgårn förutom två, och innan det var det ju några nätter också!
Hur sjukt är det inte? att vi inte tröttnar på varandra? Att vi inte bråkar? Att vi inte ens tjaffsar eller blir det minsta irreterade på varandra?
Det måste ju betyda att vi är som gjorda för varandra!
Min bästavän och jag.
Ganska ofta händer det att vi skrattar så mycket att vi måste lägga oss ner på marken för att kunna andas, ganska ofta händer det att vi pratar om bara sånt som vi kan prata om!
Nu tror jag faktiskt att Fella kan mig utantill. Felicia är den som jag kan prata om allt med, allt! Utan att ens bli det minsta generad. Jag skulle lätt kunna säga:
-Fella, jag har diarré.
utan att skämmas! Vi skulle bara skratta åt det och hon skulle väl försöka hjälpa mig.
Okej, det var ett dåligt exempel, men nu kanske ni förstår att vi verkligen kan prata om Allt.

Hur ofta i livet träffar man någon som är ens själsfrände? Som är precis så lik en själv som det bara kan bli! Nästan så att man blir rädd att allt som händer nu är för bra för att vara sant!
Vi gillar att göra samma saker, vi gillar samma musik, vi har samma humor, vi har samma stil, vi har samma problem.
Kan det bli bättre?
Nej.

Felicia är det bästa jag vet, hon gör att mina dagar blir fullproppade med glädje och äventyr!
Jag älskar dig massor bästavän!


Världens finaste, sjukaste, men framför allt världensbästa vän!

Kommentarer
Postat av: fella

Oj Cissi, jag vet fan inte vad jag ska skriva! Jag blir så jävla glad, det måste vara glädjetårar mina ögon har fyllts med! Jag håller med dig helt och hållet, och även jag tycker att det är konstigt att vi aldrig tröttnar på varandra! Men självklart är det hur bra som helst! Tänk dig, vi har varken tjafsat eller bråkat en enda gång och tänk då också på hur länge vi har sovit tillsammans, alla dagar vi har varit och alla saker vi har hittat på. Jag är bara så glad att du finns vid min sida, att du är den jag kan prata med om allt, att du är den som förstår mig även fast det kan handla om vad som helst. Jag är så tacksam för att du är du och att du är min bästavän, för utan dig skulle det inte fungera. Jag älskar dig så himla mycket gumman, glöm aldrig det

2009-09-05 @ 13:22:40
URL: http://feliciabernhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0